Som svar på dina frågor.

Hej Emma, mina pengar är slut på mobilen och gratis sms har jag inte heller. Nu när pengarna ska segla iväg igen tack vare bilen så kan jag inte fylla på den heller. Men eftersom jag vet att du är en av alla min 5 trogna läsare så kan jag skriva ett inlägg här (det har klagats på min lathet, igen) som svara på dina sms.

lör, feb 4, 2012, 18:15
Emma Olsson: Jag har hört ryktas om att du har X-men filmer hemma.. :D"
-Jag har alla X-men filmerna hemma och du får gladerligen låna om du tar väl hand om dem. Eller så kör vi ett maraton ihop?

sön, feb 5, 2012, 20.35
Emma Olsson: "Godafton fröken! jag tyckte det var länge sen vi sågs.."
-Ja det var tussen år sedan vi sågs och vi ska ju på date jujujujuju. Kanske ska kombinera det eventuella maratonet och daten?

Deal or no deal?


Kommentarer
Postat av: Emma

Wohooo! It's a deal! Maraton + date alltså. Angående din oförmåga att fylla på mobilen och ge besked, så hoppas jag att denna date blir av innan jag hinner bli gråhårig.

2012-02-05 @ 22:05:21
URL: http://spidraphile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0