Smart sagt

"Felet med världen är att de dumma är så tvärsäkra och de kloka så fulla av tvivel,
fast jag är inte säker"

Smart sagt

"It's not a goodbye, it's a long see you guys soon"

Kärlek och Respekt

Tanken har slagit mig många gånger att jag ska återuppta min hängivenhet till bloggen.
Allt sker när man minns anar de, det ska ni veta...
Spolade bandet bakåt där jag kom och tänka på en frånfallen bitter vän, Jonas (Schonas). 
Lugn i bussen, han är inte död även om man skulle kunna tro det. Han är bara upp över öronen kär =) Grattis!

För tusen år sedan innan hela den där "stadga sig" biten bestämde jag mig för att han behövde lite hjälp på traven med sitt dejtande. Därav skulle jag publicera nedanstående text i hans egen blogg. Vilket jag också gjorde men han kunde inte stå ut med att jag fick lite tid i rampljuset på hans bekostnad. Inlägget togs bort omedelbart.

Schonas gjorde en gång en kapning av min blogg (2009-07-15) "Dancing in the streets". Så vad är det som säger att jag inte skulle kunna göra detsamma, fast tvärtom? Bara för nostalgins skull. 
Även om jag inte kan genomföra en liknande kapning så känner jag mig ändå tillfredsställd. Här kommer det för evigt finnas att beskåda. 
Snälla Jonas, ta det med en nypa salt. Lovely!

Här kommer alltså de inlägg jag en gång publicerade i hans blogg.

 


 

Internetdejtingasajter är något denna bittra PLÄPgosse inte förstått sig på. (PLÄP kan för övrigt vara anledningen till hans strävhet).  Om man kan sitta där framför sin dator och föra konversationer med olika individer i syfte att hitta sin livskamrat, som en socialt missanpassad imbecill. Kan man lika gärna med hjälp av Amors pil bli träffad på ett ordinärt ställe i verkliga livet.


Trots de hårda orden har han ändå mycket kärlek att ge och det vill jag visa med några ord av ömhet.


En trevlig kille på 21 år som äter pizza och dricker Cola 
Hans favoritfärg den är blå, han är den som alltid vill vara två.
Nu vill han hitta någon att dela sitt liv med, hon ska vara glad, trevlig och fin med.
Han gillar sena nätter, han kommer skänka dig många mixkasetter.   
Han kommer komma ihåg dina födelsedagar, du och han föralltid i alla dagar.
Så finns det någon som tycker om, hans bilder på lunarstorm (Fellony)? Bli stamgäst på hans blogg, du och han kan bli något stort!


Schonas är singel och sökande, är du också singel och sökande?
Skriv då en kommentar för att visa ditt intresse


Peace Love and Understanding
Linda


Skulle vilja understryka att han numera är lyckligt gift. Nej inte gift, förlovad!

RSS 2.0