Jag ritar

Äntligen klar


smart sagt

"Människor gör vad som helst för pengar, arbetar t ex"

pause där

Låt oss klargöra det här en gång för alla. Filmer kan ha olika former och skepnader. Filmer har olika publik. Vissa människor gillar franska ödesdramer där folk misärknullar och röker mycket. Andra gillar musikaler med fjädrar och parasoll. Film kan vidga våra vyer, öppna våra sinnen, såväl estetiskt som intellektuellt. Men ibland kan film handla om något enkelt, som män och kvinnor i trikåer som räddar världen.

Saningen om Linda

118100 tror att Linda Hamrén är en snäll och trevlig tjej med stort hjärta. Hon gillar att baka bullar, umgås med sig själv och träna blomvattning.




Tömmer börsen

Går in på Elgiganten helt ointresserad.
Kom ut från affären med en tv och en trådlös och trädlös router
Tv:n  stod där på hyllan och såg så himla platt och söt ut med sina glittriga kanter. OMG, bara måste köpa den! När jag kom hem insåg jag till min besvikelse att det bara var skyddsplasten och under den fanns det inget glitter.
Men det är något jag får leva med helt enkelt. Den står ändå där på min tv-bänk med sina 42tum och ser lika söt ut, utan glitter.

Dagens outfit: Hör och häpna giiirls,kläder i vanlig ordning! 



smart sagt

När en flicka gifter sig avstår hon från många mäns uppmärksamhet,
 för en mans ouppmärksamhet.

upplysningsarmén

För dig som tyckte att jag skulle lägga upp bilderna jag har i headern på min blogg kan jag uttrycka mig följande:

Kolla under "Kategorier" och klicka på "skisser", scrolla sedan ner så hittar du båda bilderna under varandra.
This is your halleluja moment =)

silence, i kill you!

När man sitter och berättar något som man förmodligen tycker är askalas är det otroligt roligt när folket man konverserar med först verkar helt med på noterna och sedan skiter fullständigt i vad man säger. De bara glor på en, vänder huvudet mot varandra och börjar prata om dagisbarn som motparten nyligen trampat på. Det är inte ens riktiga barn vi talar om, utan ett fotografi på ett gäng småkids som petar varandra i näsan.. Lovely!

Nu säger jag inte att jag hyser något agg mot dessa två humaniska individer som gjorde detta mot mig inatt. Tvärttom, dom bidrog till ett blogginlägg där jag kan berätta något för er som ni förmodligen kommer tänka "intresseklubben antecknar" om, ASKALAS!

Även om jag tycker att Christelle och Engman borde dräpas för denna missgärning kan jag inte tillstå mig själv att utföra den onda men rättvisa bestraffningen. Liksom, I love you girls.

peace love and understanding
Linda

Smart sagt

"Ensamhet är något man borde dela med andra"

mycket, mycket, mycket snyggt.



Jag ritar


Ursäkta den hemskt dåliga kvaliten





det tog sin lilla tid och nu är det bara korset kvar

skjortan är ren och blicken är blank

Hur löser man rebusen där bokstaven "t" ritats sju gånger över en sten?

Totten, du tar död på mig

Ditt fel Totten att jag ligger här dubbelvikt pga magsmärta.


Smart sagt



"Maybe the sky is really green and we're just colorblind"

Mitt första andra dopp för iår

Efter många om och men säger jag till Yohanna "det är lika bra att få skiten överstökat" Dök därefter ner i vattnet och denna gången kan det fan inte ha vare 18 grader. Det riktigt bet i kroppen och jag tvingade mig själv att hålla minen och inte skaka som ett asplöv när jag kom upp över ytan. Skyndade mig upp och drog på mig kläderna direkt. Trotts mitt snabba ombyte fick jag säkert 20st myggbet, YES! vilken lycka.

Kanske borde nämna att det var YOHANNAS ide att vi skulle bada. Det slutade som sagt med att jag doppade hela mig och Yohanna badade upp till knäskålarna.
Jag: Men doppa dig för fan yohanna eller så klär du på dig så vi kan åka.
Yohanna: åh, får jag det?
Jag: Nej, enligt paragraf 19 så.... blubb, blubb, blubb. blubb. DOH, jaaaaaaaaaaaaa..
.

Jag ritar

Kunde inte se att jag lagt upp det färdiga resultatet på denna bild så här kommer den.


Smart sagt

"It dosen't matter what you do
as long as you look good doing it"

äppelknyckarjazz, det skickas brev och beklagas

LINDAFAAAAN - Jag avskyr sena nätter men jag lever bäst i dom. säger:
men ååååååååååååååå jävla noob
Totte'N, säger:
men du dah? jävla wannabe "i'm så fucking sexy in my sibylla outfit!"

www.betapet.se

Jag är fast, igen.





När jag har rätt,har jag rätt men när jag har fel, kunde jag haft rätt om felet var rätt.

Jag lever mitt liv utifrån mina egna perspektiv och jag är som jag är när jag inte blev som jag skulle.

smart sagt

"Being afraid of the dark is what keeps you alive"

Största dagen i mitt liv, omg

Fick just veta att jag har blivit uppgraderad som "bästa vän"
Famfarer, duvor i skyn, jublande publik, hoppande fans.

Ennu en milstolpe i mitt liv jag stolt kan stryka på min "att göra lista" Där det även står liknande saker som: Ta studenten, Klara körkortet, Steka ett ägg på motorhuven, Få en seriefigur uppkallad efter mig, bli uppgraderad som "bästa vän", Mc - körkort, uppfinna något jag kan få patent på, Gå på händer på en promenad genom stan schalalala lalalala, köra för fort och komma undan med det, skaka hand med kungen, drick pepsi med en gaffel, Ta självmord en kvar och sedan återuppstå, vinna 15miljoner på triss, Bada naken inför publik m.m, m.m, m.m 

Eftersom jag inte finner orken till att hålla ett låååångt tacktal till alla dom i mitt liv som har hjälpt mig att bli den jag är och komma dit jag är idag så duger detta mirakel alldeles utmärkt: Jag vill tacka min mamma, min pappa, min familj och till alla er andra som inte trodde på mig, ni kan suga min kuk!

Schonas - http://antidetmesta.blogg.se
Han är fett tung, yao
Thanks dude, over and out

Tivoli

Att med en krok fånga olika djur i bur är Lindas sport.


smart sagt

"Det är bara i lexikon som lön kommer före möda"

15st och det är bara början. suck

MYGGBETT!

RSS 2.0