Kan inte beskriva mitt liv på ett bättre sätt

Livet är som att bygga med legobitar
alltid är det någon jävla bit som fattas...

Read this my friend

 

när jag grät, så torkade jag tårana.
när jag ramlade, klev jag upp igen.
när jag blev sviken, gick jag vidare.
när mitt liv rasade, bygde jag upp det igen.
men om jag skulle förlora er,
då får tårana rinna.
då kliver jag inte upp igen.
då går jag inte vidare
då låter jag mitt liv förbli rasat.

mina vänner betyder allt för mig

man kan drabbas av motgångar här i livet men vännerna finns alltid där
dom bryr sig om dig när du behöver det som mest
dom klandrar dig aldrig utan tar dig för den du är
vänner är bland det bästa som finns och det måste man förstå
det är dom man ska ta hand om och aldrig låta gå.

 


Dubbelmoralen...

Jag avskyr sena nätter men jag lever bäst i dom
Jag gillar inte teve men jag kollar varje kväll
och jag vill ha någon bredvid då och jag vill vara själv.
Jag gillar inte julen men jag vill ha paket,

Jag gillar inte överklass men jag vill vara rik
Jag gillar inte mode mycket mindre än man tror
och fast jag inte borde så har jag märkesskor...

Jag tror du är rätt lika du som läser det här,
du gillar inte plockningen men äter gärna blåbär.
Jag gillar inte stölder men jag har stulit detta:
hör nu på go vänner så ska jag för er berätta,
Är du likadan som jag så är du fullt normal,
för jag vet inte någon utan dubbelmoral...

Det kallas dubbelmoral,
det kallas svårt att göra val,
det kallas dubbelmoral


RSS 2.0