alla dessa frågor, ge mig svar

-Om nu ingenting fastnar på teflon, hur får dom då fast det i stekpannan?
-Varför skruvar man ner volymen på bilradion när man inte riktigt hittar?
-Om superlim nu fäster på allting, varför fastnar det inte på insidan av tuben?
-Varför är det aldrig upptaget när man ringer fel?
-Hur kommer killen som kör snöplogen till jobbet på morgonen?

jag vet vad som måste göra, ändå ligger jag kvar här

Bästa sättet att uppnå inre frid är att göra klart alla saker men har påbörjat. Så jag bestämde mig för att se mig omkring här hemma om det var något som inte var klart. Så nu har jag tagit resten av rödvinsflaskan, bailey`n, de sista 11 ölen i backen, kahluan, en chokladkaka och de sista 8 lyckopillrerna. Du anar inte hur bra jag mår!! Men jag förstår inte varför polisen vill ha ner mig från taket? Så med polisen hängande i takrännan på väg upp så tar jag tillfället i akt och önskar dig en riktigt glad midsommar!

Smart sagt

Djurgården - Apor i bur.


Jag ritar

Detaljer Detaljer


Smart sagt

"Man får prata med sig själv,
huvudsaken är ju bara att man förstår varandra"

Snökaos på riktigt

Det är inte som snökaoserna i sthlm där det kommer en halv decimeter snö utan nu snackar vi 2,5dm snö.
Där kommer jag och kör med våran lilla toyota, skittrött, utan glasögon, pratandes i telfoenn för att hålla mig vaken i snöstormen och till råga på allt så är det en lång jävla bilkö bakom plogbilen. Jag ligger mellan två st långtradare och kändes inte helt okej.
Det var nog den värsta bilturen jag har gjort och kommer att göra.


Jag ritar


Jag ritar


tonight



Du springer aldrig ifatt,
när jag väl är där
jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här
nu kan det vara för sent
att säga som det är

Vi testar nya vägar
som aldrig tycks ta slut
vi har försökt att fånga den andra
men aldrig nått ut
jag vill ha en sista chans
så jag säger det rakt ut

Jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut
jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut

Jag vet att det är svårt över telefon
men när jag har dig nära
vill du därifrån
jag vet att du har tänkt
men berätta hur du mår

Jag försöker träffa andra
men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig
på alla sätt
det är dags att lägga på
men att stanna känns så rätt

Och jag vill ha dig nu
som jag hade dig förrut
jag vill ha dig nu
som jag hade dig förrut
jag vill ha dig nu
som jag hade dig förrut
jag vill ha dig nu
som jag hade dig förrut

repeat


Melissa Horn (Lars Winnerbäck) - som jag hade dig förut

Resultat



Hoppas nattens match slutar lika lyckligt.

nattuggla

Inatt kommer det inte bli några problem att hålla sig vaken.
Det är hockeyfinal och jag hoppas verkligen det går vägen för smågrabbarna.
GO GO GO!!






Jag ritar


smart sagt

"Everything will be okay in the end.
If its not okay, its not the end"
(unknown)

RSS 2.0