Går vidare till gå

Har tappat en del de senaste månaderna och det gör mig på tok för sträv.
-All sorts fascination jag haft över att konstruera bilder med hjälp av en penna har gått förlorad. Vart har min    skaparanda tagit vägen, vägen, vägen?
-Bilen har börjat rasa samman men vart finns pengarna?
-Det kommer och går individer för alla men vissa borde man fan få förbjuda att kliva ut.
-Har ingen hobby längre för dom har på något kosmiskt vis annullerats från mitt liv.
-Tycker synd om mig själv allt för ofta och därför drar jag slutsatsen att min självdisciplin har upphört.
Vilken tur att jag skrattar varje dag =) Hörs hejhejhej.
PS: Nu har jag äntligen gjort det. Jag har bloggat från min lägenhet - check! DS
Har tappat en del de senaste månaderna och det gör mig på tok för sträv.

- All sorts fascination jag haft över att konstruera bilder med hjälp av en penna har gått förlorad. Vart har min skaparanda tagit vägen, vägen, vägen?
- Bilen har börjat rasa samman men och finns pengarna?
- Det kommer och går individer för alla men vissa borde man fan få förbjuda att kliva ut.
- Har ingen hobby längre för dom har på något kosmiskt vis annullerats från mitt liv.
- Tycker synd om mig själv allt för ofta och därför drar jag slutsatsen att min självdisciplin har upphört.

Vilken tur att jag ändå skrattar varje dag =) Hörs hejhejhej.

PS: Nu har jag äntligen gjort det. Jag har bloggat från min lägenhet - check! DS

Brad Paisley

Såg honom Live den 27:e Augusti i Lisebergshallen. Fy fan vad bra han var.
Det var kämpigt att stå i tre timmar men jag hade utan tvekan stått tre till om jag hade behövt.


RSS 2.0