smart sagt

"Tala är silver men lyckas hålla tyst är Guld"

Jag ritar


Smart sagt

"En trappa som går upp går också ner"

allt omkring mig går sönder.... stay back

- Bilen vägrade starta när jag som mest behövde kärran.
- Ljudet på datorn funkar inte. Har tydligen helt plötsligt inga drivrutiner för att kunna lyssna på musik.
- Mina knappar på mbilen har gett upp totalt. Man måste trycka så satans jävla hårt för att få fram en siffra. Det   blev kämpigt när man skulle skriva sms. Så nu har jag denna snygga telefon i mina hände åter igen.


Linda var namnet.

Linda har varit i bruk som dopnamn i Sverige sedan mitten av 1800-talet, det är en spansk kortform av äldre namn som Belinda och Rosalinda. Linda tros ha sitt ursprung i det tyska ordet lind och betyder då vek, späd.

Vek och späd? nej,nej.

Vem är Linda Hamrén?

118 100 tror att Linda är en snäll, glad och rolig tjej med nåda fötterna på jorden. Linda älskar sommaren och allt den har att erbjuda.
Lindas dolda talang är kakbakning!


KAKBAKNING? ja den måste vara jävligt dold för jag har inte lagt märke till den än.


smart sagt

"När chansen att lyckas med något är 50-50
så  är sannolikheten att man misslyckas 90 procent"

Han har vassa klor

Sappo (hunden) Gick ner i vattnet så pass att vattnet nuddade magen och när det gjorde de så insåg han allvaret (att man faktiskt blev blöt) så han försökte snabbt transformera till en apa och klättra upp på mig. Resultatet blev fett blåmärke på låret.





Jag ritar

satt och kladdade lite med en bläckpenna igår och gillade resultatet förutom att det var så slarvigt och inte allt för snyggt.
så då var jag tvungen att göra en ny skiss utav den. Blev en aning bättre måste ja jälv säga.

Jag ritar



gjord med kolpenna

Smart sagt

"pojkar är pojkar, och det är även
många medelålders män"

repeat




Så jävla underbar låt!

sommar och sol


Smart sagt

"Om utvecklingen har gått framåt så pass mycket,
hur kommer det sig då att kvinnor bara har två händer?"

RSS 2.0