Saker som ibland och oftast händer

Ibland så känns det som att jag inte är någonting.
Ibland är jag så trött så att jag inte vet någonting.
Ibland så somnar jag i bilen hemifrån stan,
men jag tror nog du är likadan
När jag kommer hem, om jag kommer hem,
då är jag ändå vaken till fem

ibland är jag sur fast när varit dum
då kan jag stå och gapa till någon stackare blir stumm.
Jag kan vara helt fel, jag kan få frispel
Men oftast är jag snäll, ren och hel

Ibland är fel person på rätt plats
Ibland rätt person men på fel plats
Av en sådan händelse kan jag bli svag
men det är väl männskligt så då blir glad
Det kanske låter dumt, det kanske verkar skumt,
kasnke låter det som om jag pratar strunt.  Men....

Jag är vad ni ser och tyvärr inge mer, men jag är inte sämre än någon av er.
Jag är det i hör och det som jag gör.
Å det får ni gärna tycka om mig lite granna för.

"Frans Haraldsen"

Omptimus Prime - " There's more to them than meets the eye "

"Transformers, en charmig storfilm med brutalt hjärta"
Jag kan se den om och om igen
image111







Jag ritar


image109




RSS 2.0