repeat


smart sagt

"Nobody has ever bet enough on a winning horse."

smart sagt

"I am always willing to learn,
however I do not always like to be taught"

repeat


Faktiskt


When we stand together

I det ena inlägget efter det andra försöker jag tappert beta av listjäveln men utan större framgång som sagt så fruktansvärt ofta på förr. Skämmes Linda - Ja vet...
Sedan har vi då de där strö-inläggen däremellan, som just detta, där jag skriver det jag ska göra även denna gång: Hur fruktansvärt omotiverad jag är till det här, att blogga. Trodde att den där listan som jävlas skulle göra det betydligt roligare eftersom jag då inte behövde bestämma vad jag skulle skriva om utan bara vad jag skulle skriva, om det förvalda ämnet.

Riktiga skribenter ser man på film hur som sätter sig i den vackraste och soligaste parken i hela världen för att då inspiration. Med ett block och ett penna börjar dom brainstorma och det låter närmast poetiskt de lilla man får ta del av. Tror du att det funkar för mig? Nej kan du tänka dig, det gör det inte. Jag kan inte sätta mig i världens vackraste och soligaste park och allra minst nu när det är vintertid för brinnande livet ( snön har kommit) och solen har tagit en pause.
Kan inte bara saker och ting flyta på utan komplikationer. Bara lätt och luftigt, inte hårt och stelt, tack!
over and out
Riktiga skribenter ser man på film hur dom sätter sig i den vackraste och soligaste parken i hela världen för att få inspiration. Med ett block och en penna börjar dom brainstorma och det låter närmast poetiskt de lilla man får ta del av. Tror du att det funkar för mig? Nej kan du tänka dig, det gör det inte. Jag kan inte sätta mig i världens vackraste och soligaste park och allra minst nu när det är vintertid för brinnande livet, snön har kommit och solen har tagit en pause.
Kan inte bara saker och ting flyta på utan komplikationer. Lätt, luftigt, inte hårt och stelt, tack!

over and out
//Linda bitter-omotiverad-arg Hamrén

RSS 2.0