Jag ritar


smart sagt

"låna pengar av pesemister -
de förväntar sig intre att få tillbaka dem"

sommar och sol

Vädret är åter igen underbart och jag har tagit lite bilder på våra blommande körsbärsträd och lite annat







Jag ritar

"Do you want a piece of me?"


"i dont care, just do it"



Katten och grävlingen

När jag var på väg hem från jobbet ikväll så såg jag först en katt som jag höll på att köra över. Det gick bra och jag körde vidare men jag hann inte långt.
Mitt på vägen ligger det någonting som jag inte direkt uppfattar vad det är. Jag saktar såklart in och ser då att det är en grävling. Den börjar i panik springa längs vägen mot diket och när den snart är i framme snubblar den och gör en volt.
Jag skrattade så jävla mycket att jag inte visste om jag kunde fortsätta köra utan att sätta livet till.

Smart sagt

"Pengar öppnar dörrar, jag är portad överallt"

repeat


repeat

Följer man 5:e säsongen av One Tree Hill så får man Höra och se denna tjej ett antal gånger.
Hennes låtar är skitbra och att hon har en underbar röst gör inte saker värre.



Kate Voegele - No good

I never feared the unexpected
'Till I found myself in this peculiar place
Unaware of where I was headed
Turns out it was your footsteps I had chased

Well I should know so much better than this
But you've occupied the center of my universe

I'm moving in reverse
Under your mighty curse
I hate myself for loving you
I turn my head away
But my heart will remain
'Till the day I learn you're No Good for me

It's illogical and it's outrageous
The way I let you keep me hangin' on
Your character is that contagious
I know I should have thought before I had done
I've gone and let my impulse be my guide
And on that note I'll be defenseless for some time

I'm moving in reverse
Under your mighty curse
I hate myself for loving you
I turn my head away
But my heart will remain
'Till the day I learn you're No Good for me

Hey you there keep your distance
Don't you come around here
Don't test my patience baby
'Cause I aint gonna let you off easy

I'm moving in reverse
Under your mighty curse
I hate myself for loving you
I turn my head away
But my heart will remain
'Till the day I learn you're No Good
'Till the day I learn you're No Good
'Till the day I learn you're No Good for me

You're No Good, you're No good, you're No Good, you're No Good for me
You're No Good, you're No good, you're No Good for me

Ooh you're No Good
Ooh you're No Good
No Good for me

pling plong

På sibylla har dom en klocka som låter när någon kommer in genom dörren.
Den melodin på klockan som är något i stilen "pling plong" låter i huvudet på mig så jag håller på att bli tokig

image347

Jag ritar

image346

smart sagt

"En pappa är en man som har flera
fotografier än hundralappar i plånboken"

Välkommen

Jag välkommnar sommaren med väldigt öppna armar.
Man kan inte annat än bli glad när det är ett sådant väder som det är idag.
Gräset börjar grönska och inom kort kommer man kunna ta sig en svalkande dopp.
image340


smart sagt

"Om du kan hålla huvudet kallt när alla i din omgivning går i taket
har du antagligen inte förstått problemet"


Smart sagt

"Arbete fascinerar mig....
Jag kan sitta och titta på det i flera timmar"

Som en enkel tulipan...

Idag har min far lagt ennu ett år på nacken.
~ GRATTIS ~ GRATTIS ~ GRATTIS ~

image334

Nintendo Wii

image332

Igår köpte Totten ett nintendo Wii och till det fick hon wii sports.
Guitar hero och mariocart + ratt inhandlades också.

image333

Vi spelade från kl 20.00 till 03.00.
Det var så sjukt kul och anledningen till att jag slutade spela var för att jag somnade när Totten rockade på med gitarren.


Jag ritar

image331

smart sagt

"Ett gott samvete är ofta ett tecken på dåligt minne"

RSS 2.0