wolf in disguise

På fredag ska jag införskaffa mig tusen minus niohundranittiotre st blommor för att det ska bli lite liv i lägenheten och för att jag ska ha någonting att prata med på kvällarna(Dom växer bättre då) lalalalalaaa, punk
Blivit fruktansvärt rastlös och jag formligen hatar det. På riktigt.
Måste skaffa mig en ny hobby för att biljarden har totalt runnit ut i sanden vilket jag också, kanske inte hatar men ogillar grymt mycket.

Trots alla mina i-landsproblem och ensamheten så finns det ingen...ting jag saknar.

Two wolfs and one fox.

Born this way

... Sedan har jag blivit faster på det.

Nu för tiden

Ni som undrar vart jag håller hus ska nu få veta att jag har flugit till en ny destination. 52 kvadratmeter som jag nu kan kalla mitt eget.
Jag har inget internet och kommer inte ha det den närmaste tiden. Tappa inte andan, ni överlever.

Hörs hejhejhej.
Lindo.

RSS 2.0