Listan är här, Halleluja!

1. Politik
2. Sex
3. Kärlek
4. Vad är meningen med livet?
5. Vad är tid?
6. Världsfred
7. Genus
8. Vad är ondska?
9. Vad händer efter döden?
10. Engångsligg
11. Hur definierar man uttrycket "normal"?
12. Fördomar
13. Konsumtionssamhället
14. Hur ser gud ut?
15. Stand-up
16. Oskrivna regler i samhället
17. Kan man beställa hem en fru från Thailand?
18. Kärnkraft
19. Finns det himmel och helvete?
20. Hur bra var inte den här listan??
Emma har gjort sitt och nu är det dags för mig att hålla min del av avtalet och jag ångrar mig redan.
Damn, jag går in med på tok för hög ambition. Jag kommer inte bara skriva allt jag tycker och vill förmedla utan jag kommer även illustrera en bild till varje ämne.

Här har vi den, listan:
1. Politik.
2. Sex.
3. Kärlek.
4. Vad är meningen med livet?
5. Vad är tid?
6. Världsfred.
7. Genus.
8. Vad är ondska?
9. Vad händer efter döden?
10. Engångsligg.
11. Hur definierar man uttrycket "normal"?
12. Fördomar.
13. Konsumtionssamhället.
14. Hur ser gud ut?
15. Stand-up.
16. Oskrivna regler i samhället.
17. Kan man beställa hem en fru från Thailand?
18. Kärnkraft.
19. Finns det himmel och helvete?
20. Hur bra var inte den här listan?

-Lycka till Linda!
-Tack.

countdown

Borde egentligen bli smickrad när min blogg blir dyrkad men gör jag överhuvudtaget någonting som man borde göra det? Nej.
Jag lyfter på hatten och bugar för min publik men jag är ledsen, jag har inte mer att ge än det ni får. Däremot, om min 20 saker-att-blogga-om lista kommer snart ska jag göra mitt bästa för att hantera min IBS (icke bloggande syndrom). Lovar!


Hej du, ja du!

Pannkakor med bacon? Finns bara en som äter något så konstigt komponerat men jag nämner inga namn för det vore omoraliskt och fel mot mot Emma Olsson --> http://spidraphile.blogg.se/ Ding, Ding!

Ingen osanning, ingen osanning alls.

Kan förstå att alla mina, i snitt 2 läsare om dagen måste tro att jag hittar på hälften av de elände som händer mig.
Men det är sant det jag skriver, allt detta händer faktiskt tråkigt nog.

Add to the list:
-Playstation som köptes i april - Trasigt.
-Huvud säkringen gick när jag inte var hemma så när jag klev in i köket hade jag lilla plasken på golvet.
Kan glädjas åt att min frys är avfrostad men all mat fick jag slänga. Tillbaka på noll.
-Mina skinn vantar som varit på vift (båda paren) hittade jag bakom tvättmaskinen, mögliga.

Fortsättning följer...


Ooh ladidada

You can shoot me but you'll never leave a mark.
I never dodge, I never move.
The only one that's walking wounded is you.

September - Ricochet

RSS 2.0