Norrland, där alla hårdingar uppfostras...



image25



du och jag

"kärleken plus det dära som man kallar för passioner,längtande,trånande
också denna dragning till varandra
nytändning plus det dära som man kallar för passioner,passande,nödvändigt
samt en liten dragning till varandra"

image21

två super tjejer som fixar denna grejen!

Nog är det så att jag och Sofia Westin pratar lite annorlunda. Våra konversationer är inte som alla andras.. Ni kanske inte ser det roliga i det hela men det är kul att sitta och skriva på detta sett. Den ena kommer med det sjukare efter den andra. Ibland så kan det även bli en flopp men då skrattar man även åt det och tar nya tag.
Här komemr det ett litet smakprov på det.


Sofia  Timmy , Älskar dig! säger:
linda, du måste använda binda, förstår väl, annars kan de hända att Linda får en smäll

LINDAFAAAAN - dream as if you'll live forever, live as if you'll die today! säger:
men sofia som man lätt bara får för en tia
du måste väll förstå att vara en fia är inte så att vara en  Mia.
HAHAHAHAAAA Nääääää fan va kassstt haha är fan ringrostig, vänta ja ska komma på någon ny haha

Sofia  Timmy , Älskar dig! säger:
HAHAHAHAH  sämst

LINDAFAAAAN - dream as if you'll live forever, live as if you'll die today! säger:
haha jaaaaaa

Sofia  Timmy , Älskar dig! säger:
du kan inte bättre, de är inte de lättaste

LINDAFAAAAN - dream as if you'll live forever, live as if you'll die today! säger:
faaaan måste skärpa mig
joho jag kan visst

Sofia  Timmy , Älskar dig! säger
skärpa dig  du är inte som mig, ja är väldigt skärpt vill ja lova dig du är trött, så sött

LINDAFAAAAN - dream as if you'll live forever, live as if you'll die today! säger:
Sofia Westin stå inte där och jucka mot en trampolin.
kom ner på vår mark. så ska du få dig en grogg som rä jävligt stark
 
LINDAFAAAAN - dream as if you'll live forever, live as if you'll die today! säger:
och det är snuvigt. inte fullt lika gulligt

Sofia  Timmy , Älskar dig! säger:
Uscha! MIG, de är en äcklig grej, eller inte heller en grej de är ju nått man sväljer, men det finns nog nått annat
som ja väljer! 

LINDAFAAAAN - dream as if you'll live forever, live as if you'll die today! säger:
jasså vad är det som du sväljer som du så gärna väljer
framför den starka och fina spriten. hittar man det kanske i hotelsviten?

Sofia  Timmy , Älskar dig! säger:
maybe u do maybe not, give me a shot

LINDAFAAAAN - dream as if you'll live forever, live as if you'll die today! säger:
nå säg nu vad det är. innan min hjärna slits isär.
av allt tänk. på denna grej så kansk edu kan skicka mig en länk?

Sofia  Timmy , Älskar dig! säger:
haha ;( dålig

LINDAFAAAAN - dream as if you'll live forever, live as if you'll die today! säger:
men om det inte var bra nog. så kan ja säga att du  mina ord tog.
förut var dom många som i ett helt stim. men nu är det nästan slut på mina rim.

Sofia  Timmy , Älskar dig! säger:
bättre du ej kan, för du är en Linda Hamrén med en balk!

Sofia  Timmy , Älskar dig! säger:
haha jag har inte heller några ord!

LINDAFAAAAN - dream as if you'll live forever, live as if you'll die today! säger:
nu är du ute på djupt vatten. eller det kanske var katten.
som skrev detta rim. för det  var då inget att plocka ut ditt stim

LINDAFAAAAN - dream as if you'll live forever, live as if you'll die today! säger:
men vi kämpar på och håller ut. dom ska aldrig ta slut.

Sofia  Timmy , Älskar dig! säger:
hur äre med dig?

LINDAFAAAAN - dream as if you'll live forever, live as if you'll die today! säger:
jo men mig är det bra som katten men jag behöver nog lite vatten

Sofia  Timmy , Älskar dig! säger:
ta lite vatten de är bra för dig men även för slatten!

LINDAFAAAAN - dream as if you'll lie forever, live as if you'll die today! säger:
hur står det till med denna tös som är så rar. Dig har man inte sett på många dar

Sofia  Timmy , Älskar dig! säger:
själv har man halsfluss, de är inte så mysigt testa om du törs!

LINDAFAAAAN - dream as if you'll live forever, live as if you'll die today! säger:
nej för min del är det bra en förkylning räcket. jag är inte längre så smäcker.
näsan rinner och huvudet slår. tur att man inte står.

Sofia  Timmy , Älskar dig! säger:
hehe  bra de där, då är du iaf inte sär
haru hittat nå jobb?

LINDAFAAAAN - dream as if you'll live forever, live as if you'll die today! säger:
nej inge jobb än s länge men jag kämpar och sliter. när min mamma mig i baken biter

Sofia  Timmy , Älskar dig! säger:
ja känpa på, de ska nog gå

Sofia  Timmy , Älskar dig! säger:
för trött för att hitta på nått, när pencelinet mig käkar opp!

LINDAFAAAAN - dream as if you'll live forever, live as if you'll die today! säger:
men det ska nog fixa sig för jag söker och letar. är inte den som direkt mesar

LINDAFAAAAN - dream as if you'll live forever, live as if you'll die today! säger:
Hmmm, det låter inte alls kul. absolut inte som kring jul
men du måste krya på dig och bli frisk annars får du kanske smisk

Sofia  Timmy , Älskar dig! säger:
haha ;p

LINDAFAAAAN - dream as if you'll live forever, live as if you'll die today! säger:
tänk om vi alla våra konversationer sparat när vi rimmat oj oj oj vad vi hade simmat,
i tårar av skratt när alla omkring oss får fnatt.
av våra konstiga ord, när vi lägger alla korten på ett bord.

Sofia  Timmy , Älskar dig! säger:
haha,) jaduuue ;p

LINDAFAAAAN - dream as if you'll live forever, live as if you'll die today! säger:
är det inte synd så säg. men vi sparar ju ändå minnena mellan dig och mig

Sofia  Timmy , Älskar dig! säger:
ja precis släpp en fis!

LINDAFAAAAN - dream as if you'll live forever, live as if you'll die today! säger:
nja har ingen på g. absolut inget att ge.

LINDAFAAAAN - dream as if you'll live forever, live as if you'll die today! säger:
jag bara nyser och jag gör allt annat än fryser

Sofia  Timmy , Älskar dig! säger:
nu ska ja sova

Sofia  Timmy , Älskar dig! säger:
pössN!

LINDAFAAAAN - dream as if you'll live forever, live as if you'll die today! säger:
meh jag hann inte säga hej då till min underbara rimkompis


Det var bara en av många konversationer vi haft.
hoppas et har varit till mycket nöje. bye bye kram på er läsare!


liten har blivit stor

det är underligt vad tiden går...

image9
Sappo var så söt när han var lill liten.
tänk om man kunde få behålla dem åldern.

Tiden går fortare än vad man tror.
Allt varar inte för evigt, ta vara på det!

Jag ritar



image7



My simpsons family!


this is my simpsons family:


image6

Det gula är mitt hus =)

image5

RSS 2.0