Ingen osanning, ingen osanning alls.

Kan förstå att alla mina, i snitt 2 läsare om dagen måste tro att jag hittar på hälften av de elände som händer mig.
Men det är sant det jag skriver, allt detta händer faktiskt tråkigt nog.

Add to the list:
-Playstation som köptes i april - Trasigt.
-Huvud säkringen gick när jag inte var hemma så när jag klev in i köket hade jag lilla plasken på golvet.
Kan glädjas åt att min frys är avfrostad men all mat fick jag slänga. Tillbaka på noll.
-Mina skinn vantar som varit på vift (båda paren) hittade jag bakom tvättmaskinen, mögliga.

Fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: Ämma

Men hallå? Nu har jag gått och väntat på inlägg hur länge som helst. Jag ska pränta ner den där listan så fort jag får tummen ur!

2011-10-26 @ 23:57:29
URL: http://spidraphile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0