Listjäveln: #1 Politik.

Den 4/4 2011 Skrev jag faktiskt ett inlägg om just detta. Kan informera er om att jag har inte ändrat åsikt så därför anser jag det lämpligt att hänvisa er direkt till det inlägget.
http://hamren.webblogg.se/2011/april/hoger-vanser.html#comment

Ett litet tillägg:
Till alla er som tycker att jag inte har rätt att klaga när jag saknar både intresse och engagemang för både rött och blått. Jag gör hur fan jag vill! :)

För jag tror säkert att vi alla är likadana..
Rekonstruktion:
Datorn hänger sig, internet knasar, både musen och tangentbordet börjar få slut på batteri så allt går i samma hastighet som en snigel med rullator. Då ryker det ur öronen, smäller i bordet, hårtussar flyger, det spelas skrik och panik musik för sinnesstämningens skull och den eventuella katten som bor under samma tak lämnar dårarnas paradis omgående med ljusets hastighet.
Skulle ni inte reagera ungefär i den ordningen?
Du klagar fast du saknar både kunskap och intresse.

Nu är jag klar, för idag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag antar att jag borde vara nöjd.. det är jag också! :D

2011-11-01 @ 22:47:58
URL: http://spidraphile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0