Känner du mig verkligen? inte, nänä. Okej!

1. Hur bor jag?
2. När fyller jag år?
3. Ord jag missbrukar?
4. Du och jag är?
5. Hur väl anser du att du känner mig?
6. Tre ord om min blogg, tack!
7. Vad hatar jag mest?
8. Två av mina favorit artiser är?
9. Dansar jag, isåfall hur, var och när?
10. Hur träffades du och jag?
11. När är jag som snyggast?
12. Dricker helst och bara? (Här pratar vi alkoholiserade varianter)
13. Vad uppskattar jag mest hos dig?
14. Vad vill du ärva av mig om och när jag dör?
15. Hur länge har vi känt varandra?
16. Beskriv mitt psyke.
17. Vad ska vi leka du och jag?
18. Vad kör jag för bil och vilken färg har den?
19. Fyra stycken egenskaper jag besitter. (två positiva och två negativa)
20. Varför svarar du på den här listan egentligen?

Kommentarer
Postat av: Totten

1. Ensam i en lägenhet på holmgatan 4.

2. Samma månad som mig fast tidigare.

3. "Helvete, nu glömde jag.."

4. Filmälskare.

5. Väldigt väl jämfört med dom som inte känner dig.

6. Åh vilken natthumor!

7. När mina fötter kommer i din väg.

8. Har du bara två?

9. sexy and i know it, stadens nattklubb på lördagväll.

10. I en liten träkoja bakom skolan när vi delade både hammare och spik.

11. Efter en riktig kväll av partyrock.

12. Sprit blandat med energidryck.

13. Att jag är som jag är, med andra ord.. en totten.

14. Ditt playstation!

15. Länge min vän, länge!

16. Jag är Linda, vem fan är du?

17. Det vi brukar såklart!

18. En blå pärla.

19. Återkommer med det..

20. Du tvingade mig!!!

2011-11-22 @ 03:52:30
URL: http://totten.webblogg.se/
Postat av: Emma

Haha! Jag älskar Tottens svar! Det här var fan morgonhumor!

2011-11-22 @ 08:27:06
URL: http://spidraphile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0