Frågor, frågor?

Yohanna och jag pratar med varandra ofta, varje dag, hela dagen varje dag. 
Men när hon nu för tio minuter sedan satt där i sin Ikea soffa med blondie som liknar kalle på kaviartuben bestämde hon sig för att ringa mig. Hon undrade om det är jag som har snott hennes tvålkopp, TVÅLKOPP?
1. När skulle jag haft tid med det?
2. Jag har garanterat råd med en egen
3. Varför inte fråga mig dom andra 10 gångerna vi pratat tidigare idag?
Dumma dumdum.

Hon är inte bra för mig så jag tror jag måste säga upp våran bekantskap, i alla fall tills imorgon.
Det är ungefär den tiden jag behöver för att ventilera bort alla negativa tankar och börja tycka om henne igen.
Aaa...mmm..hihi...Lovely

Inte tvålkoppen Yohanna men dina ord tänker jag sno, punkt

Under and in
Linda.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0