Var god dröj, omkoppling sker

Kommer få ett lekande lätt liv när jag är kring 40år. Helt bekymmerslös, ett liv full av kärlek, snygg, fri från rynkor och jag kommer att ha sjukt mycket pengar.
Om inte så kan jag inte förstå vad jag har gjort för hemskt tidigare i mitt liv för att förtjäna all misär som händer mig titt som tätt.
Det handlar inte om några livshotande situationer utan bara lite andra händer-det-så-händer-det-Linda saker.
En på miljonen att bli träffad av blixten - Linda träffas, rullar ner för en slänt, bryter fyra revben, en arm, båda benen, ramlar in i en grästuva, blir förgiftad av taggarna och dör av lunginflammation för att det regnar ute och ambulans helikoptern som skulle hämta henne störtar ner i havet och en ny kommer 12 timmar senare. Hallelujah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0