Letter to me

Om jag skulle skriva ett brev till mig själv och skicka det bakåt i tiden skulle det vara fyllt med "goda råd". Frågan är om det egentligen skulle vara en bra ide. Om man nu skulle kunna ändra det förflutna på det sättet och faktiskt göra det, menar jag. Försöker inte säga att mitt liv är upp och ner, att det suger. Utan jag menar bara att det skulle vara ett ypperligt tillfälle att finslipa vissa saker man sagt och gjort. 

Brevet skulle bli långt och då är jag ändå bara blott 22år. Men när jag uppnått en ålder på 80, där jag är gammal och grå kommer det utan tvekan att ha utökats till något i stil med ett 7mila-långt pappersark. Inget utöver de vanliga.

Filosoferingsafton, over and out.
Lind(o)a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0