På jobbet!

Carro: Det är så korkat så jag egentligen inte borde berätta det
Linda: Jo men kom igen!
Tina som redan hört det viker sig av skratt
Carro: Skulle tvätta bilen för några dagar sedan i en sådan där maskin
Linda: En biltvätt?
Carro: Exakt! Det var första gången jag gjorde det, någonsin.
Linda: fortsätt.. *fniss*
Tina skrattar än mer och kunderna kollar ganska undrande på henne när hon nästan ligger på stekbordet
Carro: När jag kommer in där så står det att jag ska välja guld, silver eller brons. Men vafan, tänker jag. Jag har ju en röd bil. Hur gör jag då?
Linda: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA!!!!!!AHHHHHHHHHHH. HAHAHAAA!!
kunderna skrattar och Tina får knappt någon luft.
Carro: haha, ja men vadå inte fattade jag att det var programmen. Trodde att dom menade lacken, eller någonting i den stilen.
Linda: HAHAHAHAHAHA skrattar så att tårarna rinner
Carro: fast det pinsamma var ju att jag frågade någon annan som var där hur jag skulle göra eftersom min bil var röd. Men jag åkte iaf hem utan att tvätta bilen och ställde mig i skamvrån när Robert med skrattet i halsen berättade hur det hela funkade.
Linda: haha, herregud Carro! :D

Det var länge sedan jag skrattade så sjukt mycket. Tack Carro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0