jobbigt att jobba på jobbet

Kl 10.50 ringde aset till väckarklocka och då var det bara motvilligt att kliva upp, klä på sig och åka till jobbet där jag skulle infinna mig 11.00. Bullade upp med halstabletter och... halstabletter för att mycket glatt se fram emot mitt finfina 11.00 . 20.00 pass. Som i slutändan sööööööög.
Tycker synd om Jennie som var tvungen att jobba med en slashas som mig. Jag gjorde inte mycket nytta direkt. Lyckades iaf somna på frysen i 10  minuter.

Väl hemma duschade jag recordfort, tog en dunderalvedon och isolerade mig i sovrummet. Där det skulle råda total tystnad, vilket det gjorde.  Mamma väckte mig sedan när jag sovit ett par timmar och då tyckte hon att jag kunde ta mer alvedon och äta en aning. Lyckades få i mig två mackor och två alvedon. Tjoho, min första "måltid" på hela dagen ägde rum 22.00.

Kommentarer
Postat av: Marre the king(och du är homo)

du duschar inte fort,sengångare ducshar fortare

2009-05-05 @ 00:15:40
Postat av: Vem vet?

hm .. Vad hände me frukost och allt, 10 min in till jobbet ingen stress inte? :P. Samt inte äta på så länge, hjälper ju inte dig på några vis.. Eller ja jo ifall du vill ha en kollaps, aja krya på dig ifall Linda.

2009-05-09 @ 00:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0