Ohyra bland frukt och bär

Det kommer in en man på jobbet idag, han köper en våffla med stössel på.
När jag slagit ut det så trasslar kvittot och det kapas i sin tur på fel stället så kvittot blir till två delar.
Jag tog för givet att han inte ville ha kvittot så jag kastade det men då säger han bestämt att han vill ha det. Jag förklarar och visar att det gått av på mitten men han kan få det ändå. Han tyckte då att jag kunde skriva ut ett nytt kvitto, vilket jag gjorde.
Då kommer det ut ett nytt kvitto till honom och två st kvitton som han ska skriva under.. Jag ger han  dem mendå han kollar bara konstigt på mig och undrar varför han ska skriva på dem.
Jag förklarar att jag inte riktigt vet men det är likabra så att det inte blir något stul för oss i kassan. Han skakar sedan på huvudet, ger mig den tyngsta suck jag fått,  skriver under och går utan ett ljud.

Tror han på allvar att jag står där och ber honom göra någon som är helt jävla onödigt bara för att jag tycker det är roligt?
Varför vill man ens ha ett kvitto på en våffla med stössel? Så att företaget kan ge honom ersättning?
Då är det fan en snål jävel.
Han är säkert bitter bara för att han har myror på bananen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0