varning för ras

07.00 var det uppstigning. Klippte mig kl 08.00. Började jobba 10.30 och det var strålande sol hela dagen! UNDERBART, vilken dag!

Det kunde ha sett ut så här men det blev inte riktigt så...
Min väckarklocka ringde med nio minuters mellanrum från 07.00 och min chef ringde en lång stund men jag hörde ingenting.  Klockan blev bara mer och mer.
Jag vaknde 10.30 och det var då jag skulle vara på jobbet.  Jag blev nästan rädd för mig själv när jag förstod hur hårt jag hade sovit.

Kunde nästan börja grina bara för jag riktigt kände hur less jag blev på mig själv. Att det ska vara så jävla svårt att kliva upp och passa en tid. Sedan blev jag förtvivlad för att jag missade min klippning. Nu har jag inte tid förän efter hennes semester och det blir väl någon gång i september om inte senare.GOT DAMN!!!!!!! suck.

Jag: ÅÅÅÅH, jag blir så jävla bitter på mig själv.
Mor: Ta det lugn! Föresten så sa man bitter på stenåldern.
Jag: Den där jävla kommentaren gjorde fan inte saken bättre.

Ska självmord en kvart, kommer strax.
 God natt!

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Äsch, du använder ju bitter i varannan mening nu för tiden ^^

2009-05-28 @ 10:21:21
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Elin

hehe, ja.. nu jävlar blir de spela som sjutton ;D

2009-05-28 @ 23:22:43
URL: http://rekan.webblogg.se/
Postat av: Elin

Linda är fjortiiiIZZzz

2009-05-28 @ 23:32:12
URL: http://rekan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0