Jag måste ha syndat...

Min väckarklocka var satt på 08.30 men idag vaknade jag första gången vid 05.12 och andra gången vid 08.00. Då var det lika bra enligt min mening att kliva upp när jag ändå var pigg.
Ser att idag kommer det vara kanonfint väder och det är ju inte så konstigt. Med tanke på att jag ska jobba hela jävla dagen. DET SLÅR ALDRIG FEL! varför, varför... VARFÖR!??? Jag vill också njuta av denna ovanligt varma vår. Men ickesanicke det går minsann inte för sig.

Det hade varit idealiskt att tvätta bilen idag men det kommer inte på fråga, som vanligt.
Den är ändå bara ren ett par timmar efter att jag tvättat den med tanke på att jag bor efter en grusväg.
Så egentligen är dom timmarnas slit oödigt. Men snygg blir den!

Bara av att sitta här och skriva detta mycket intressanta inläg blir jag bittrare än innan. Det är nämligen så att jag blir ång på gång påmind om vädret som jag kommer gå miste om. Solen lyser rakt mot mitt ben och det bränner vill jag lova.

My life be like ooooh aaaah ooh aah oooooohoooooh, not!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Hejsan Linda.. Du har lite otur öäser ja hehe..



Men du, tänkte fråga om en tjänst :). Är så att jag planerar ev nu att fixa en tattoo :) och jag behöver din rita hjälp, jag har motiven men vill ändra om dem lite ^^,).. Har inga pengar på mobben, tänkte ringa men då gick de ej, kolla hade bara 0.49 kr kvar på den haha.



Får höras på msn så kan vi ta det där eller ifall jag ringer sen när jag fyllt på :).



Krams

2009-05-13 @ 13:25:21
URL: http://msn.se :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0