Gud hörde mina böner

Igår klagade jag på att jag skulle gå miste om ännu en solig och varm dag eftersom att jag jobbade.
Men så fel jag hade. Vid tolv tiden började det blåsa kraftigt och det t om haglade på vissa håll istan. Hur kan jag veta det? Jag jobbade hela dagen tänker ni. Jo förutom att jag faktistk kan se ut genom alla fönster vi har på jobbet så var det några fåglar som visslade det till mig. 

Imorse vaknade jag utan att väckarklockan behövde göra nytta. Klev upp och såg att solen stod högt och inte ett moln så långt ögat kunde nå. UNDERBART!
Det bästa utav allt är att jag faktistkt fick njuta av det för en gångs skull.
Lite bittert att jag inte hunnit tvätta bilen idag men sånt händer, jag hade viktigare saker för mig.

Idag är jag faktiskt inte bitter, jag är positiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0