Engman gästbloggar

Hallå, Engman här!

Jag tycker Linda uppdaterar för sällan så nu tar jag mig friheten och uppdaterar lite. Jag vill ju inte att ni ska förbryllas över hennes oexistens här i bloggen.
Vi har ju diskuterat förut om vad man skriver i bloggen, hon tycker att jag ibland kan skriva om så ointressanta saker, tex som detta inlägg. Men det är ju just detta som folk faktiskt läser i bloggar, ja dvs i vardagsbloggarna.

Om man vill ha en blogg som folk läser, så bör man ha en bild minst i var tredje inlägg, helst inte en bild som du sökt upp på google (pga upphovsrättslagen). Därför kommer nu ett inlägg om onsdagen förra veckan.

Så i onsdags åkte jag och Linda till Birsta. På bilfärden tog vi upp saker vi kunde skriva ner i bloggen (men som ingen gjort).

Här åker vi på en riktigt blöt väg. Kort därefter hamnade vi bakom en stor lastbil och en sopbil. Precis då Linda skulle köra om de båda så beslutar föraren i sopbilen att den ville köra om lastbilen. Jodå, så han gasade på 50km/h på en 100 väg och det gick ju inte så fort som ni förstår.

Förstår ni innebörden med att skriva sådanahära meningslösa inlägg? Inte? Nej, det gör jag inte heller, men du tog dig tid att läsa ändå märker jag.

Ha en fortsatt trevlig dag/kväll!
/ Elin - Design&Makeup.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0