silence, i kill you!

När man sitter och berättar något som man förmodligen tycker är askalas är det otroligt roligt när folket man konverserar med först verkar helt med på noterna och sedan skiter fullständigt i vad man säger. De bara glor på en, vänder huvudet mot varandra och börjar prata om dagisbarn som motparten nyligen trampat på. Det är inte ens riktiga barn vi talar om, utan ett fotografi på ett gäng småkids som petar varandra i näsan.. Lovely!

Nu säger jag inte att jag hyser något agg mot dessa två humaniska individer som gjorde detta mot mig inatt. Tvärttom, dom bidrog till ett blogginlägg där jag kan berätta något för er som ni förmodligen kommer tänka "intresseklubben antecknar" om, ASKALAS!

Även om jag tycker att Christelle och Engman borde dräpas för denna missgärning kan jag inte tillstå mig själv att utföra den onda men rättvisa bestraffningen. Liksom, I love you girls.

peace love and understanding
Linda

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Haahaha :D I love you too ^^

2009-06-23 @ 11:05:21
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Christelle

Haha stackare! Vilka grisar vi är :P!

2009-06-24 @ 01:03:24
Postat av: Emma

De bilderna du har i headern kan väl du lägga upp på bloggen?

2009-06-25 @ 21:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0