Jag gillar inte överklass men jag vill vara rik

Jag satt och beundrade ett av mina tidigare inlägg "HAR DU SOUL?"
Goddag yxskaft. Insåg plötsligt att jag hade gjort något som jag bannat andra för att dom gör.
Jag hade skrivit ett inlägg pga. en kommentar som bringat fram funderingar och en aning aggression. JAG BRYDDE MIG... Kors i taket jag måste fan inte haft alla koppar i skåpet igår.

Dubbelmora, jag kritiserade andra för en handling dom utfört och sedan gör jag samma misstag. 
Vad är det för fel på mig? Vart är jag på väg? Hjälp mig någon och ta ner mig på jorden.
Jag måste gräva ner mig, ta in hörnflaggorna och komma med i matchen igen. Fan, det här håller inte.

 


Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

*Hämtar ett lasso, kastar, repet omfamnar dina fötter, jag drar och drar!



Jösses du är högt uppe!

2009-07-18 @ 20:29:02
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0