The red fire red by the red woman red.

Gick in på Telia och där jobbade för stunden den enda vettiga i deras personalstyrka. Han provade att ladda och starta telefonen men utan några mirakel. Den var stendöd. Han understryker hur märkligt detta är men hämtar utan konstigheter en ny telefon. Ve och fasa, den jäveln han kommer med är röd och inte silver. Vill fan inte ha en röd telefon, huvva ligen! Motvilligt säger jag att det inte spelar någon roll och tar emot den, samt 200kr för att han har sänkt telefonen.
Med tanke på att jag skulle till Trollhättan och behövde telefonen så hade jag varken tid eller lust att börja jiddra om färgen.

Vill att denna också ska ha några underliga defekter så jag kan kila in och gladerligen beställa en ny, SILVER!
Gud, hoppas du hör mina böner! AMEN.

This is Linda,
live from Trollhättan

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Amen!

2009-07-11 @ 01:12:17
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0