Har du soul?

Enligt mitt tycke finns det inte en enda blogg som är unik. Som absolut inte påminner om någon annans.
Man har en blogg som man kan kalla sin egen med sina egna personliga finslipade inlägg. Men det finns alltid en annan blogg som på något vis påminner om ens egen. Så varför jiddra med mig om det? Börja klaga på alla andra modebloggar. Av dom finns det miljoner och inte är det någon som klagar.
Hade jag en dag skrivit ett enastående inlägg med rubriken "dagens outfit" där jag visat upp en helkroppsbild iklädd de nyaste kläderna i min garderob. Då hade alla: "Åh, najs skarf","Skön stil", "WOOOOW vilka skor"
Dom hade nog inte reagerat följande: "Hon vill bara vara som alla andra, vilken wannabe"

Jag väljer att vara bitter och jävlig på min blogg, slänger in lite musik, ett antal skisser, bloggdesign gjord av en amatör som mig görs och visas upp mellan varven, några kloka ord får ni läsa lite titt som tätt och där stannar kategorierna för min del. Visst jag låter mig inspireras. Men inte bara av en blogg utan många, många, många fler. Dom i sin tur har nog också låtit sig inspirerats.

Idag är inte en bra dag. Det var fel dag du valde för att kritisera min eventuella "kopiering"
Men vad ska man säga. I love you girl! Enastående,lovley! mm. hii.. *smak* aa typ hihi. =)

Jag är som jag är när jag inte blev som jag skulle

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Hahahah, var det min kommentar du tog åt dig utav? ^^,

2009-07-17 @ 19:58:52
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0