Den hårda skolan, Engman kritiseras <3

Inte nog med att hon klagar på att jag aldrig la upp bilden på stranden som jag tog med hennes kamera.
Nu klagar hon på att jag inte lagt upp den andra stående bilden.

Lilla vännen Engman, jag vill inte kritisera det du säger men jag gör det ändå.
Det enda som är skillnaden är att på den stående bilden hittar man ingen soptunna eller en andra bänk.

Här kommer den andra bilden, lovely!



Fast jag är faktiskt benägen att hålla med om en sak.
Denna är snyggare än den tidigare.

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Ja, de tär DENNA jag menar och den ÄR finare :D Ditt uppspacklade aparsle ;)

2009-07-15 @ 12:32:56
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0