jag vet vad som måste göra, ändå ligger jag kvar här

Bästa sättet att uppnå inre frid är att göra klart alla saker men har påbörjat. Så jag bestämde mig för att se mig omkring här hemma om det var något som inte var klart. Så nu har jag tagit resten av rödvinsflaskan, bailey`n, de sista 11 ölen i backen, kahluan, en chokladkaka och de sista 8 lyckopillrerna. Du anar inte hur bra jag mår!! Men jag förstår inte varför polisen vill ha ner mig från taket? Så med polisen hängande i takrännan på väg upp så tar jag tillfället i akt och önskar dig en riktigt glad midsommar!

Kommentarer
Postat av: Oscar

hahahahaha, Galet roligt iaf. Men du får lugna dig lite nu så du inte hamnar i finkan utan att passera gå!

2009-01-29 @ 01:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0