En kryptisk rubrik

Jag blir så otroligt glad nu när våren har kommiit. Solen skiner, snön smälter, sommardäcken sätts på plats, man hör fåglarnas kvitter, humlorna börjar vistas bland blommor och blad, m.m

Men med sommaren kommer det även en massa besvär i mina ögon.
Jag gillar sommaren men jag hatar värmen, det kallas dubbelmoral.
Jag är en sådan människa som hellre ligger i skuggan en varm sommardag än att sola på stranden.
Egentligen är det nog skönast att hålla sig inomhus bakom stängda persiener där värmen stängs ut totalt.

Här sitter jag och skriver om det jag inte gillar med sommaren. Det som faktiskt förstör själva tjusningen med en av de bättre årstiderna. Då flyger ett monster nästan in i munnen på mig, myggan. Det är fan världens plåga.
Sitter vi 10kompisar på kvällen vid en öppen eld, dricker sprit och sjunger glada visor så är det ALLTID mig dom gillar bäst, Runt mig kan man se svarta prickar som i princip bildar ett affro kring mitt huvud. Inom kort känner jag att det börjar klia på ett flertal ställen över hela min kropp. Det slutar med något som liknar stockholms blodbad.
Jag skulle kunna ha en skoteroverall på mig men dom skulle ändå bita rätt igenom. JÄVLA MÖRDARMYGG!!!!
Om du

Favorit i repris, Smart sagt:
"Om du tror att små saker inte har någon betydelse
- försök då att somna med en mygga i sovrummet"

Utöver allt detta så är sommaren en glad årstid där bilturerna jag och kompisar brukar göra är mer till belåtenhet.
Man kan dra ner rutorna och låta hela Härnösand höra årets sommarplåga. 

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Jajemen, för det funkar för mig, Daniel och på HTPCn :)



Är du helt säker på att ni väntar tills det står "klart" eller "done" ? Kan även bero på långsamt interet etc.. skulle jag tro iaf. :)

2009-04-24 @ 21:14:19
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Elin - Design&Makeup

Hehe, sommar <3

Det slog mig nyss att jag kommer ha jätte tråkigt på valborg :/ Jag som vill festa mer er precis så som vi burkar göra :'(

2009-04-24 @ 21:51:01
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Okej, ja då fungerar det tyvärr inte för alla då isåfall. Synd det.

2009-04-24 @ 21:53:03
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: River

Promoe-Svennebanan kommer bli årets sommarplåga.

2009-04-25 @ 17:58:58
URL: http://facebookmustdie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0