20 frågor

1. Vilken är den äckligaste dialekten i Sverige, och vilket är den finaste?
Svar: Den äckligaste dialekten är helt klart småländska, punkt och slut.
Den vackraste, tuffaste och finaste dialekten är the one and only, norrländska.

2. Tycker du att vi har för många invandrare i Sverige?

Svar: Visst är det bra att vi erbjuder dem en ny chans men ska vi inte ta hand om våra egna först?

3. Tycker du att porr är kvinnoförnedrande?
Svar: Skulle jag inte påstå för det görs av egen fri vilja och tycker man det är så förnedrande, välj en annan hobby och gå vidare.

4. Varför är du medlem på Lunarstorm?
Svar: Det var ett ganska bra tidsfördriv under några års tid.

5. Vad tycker du om den här Facebook-epidemin som har brutit ut den senaste tiden?
Svar: Sidan är skit och jag förstår inte grejen över huvud taget.

6. Är du själv medlem på Facebook?
Svar: Absolut inte. Tro det eller ej men så är det

7. Hur ofta dricker du alkohol?
Svar: När andan faller på och det gör den relativt ofta ibland.

8. Har du använt någonting annat än alkohol, droger eller liknande?
Svar: Nej.

9. Vilken stad i Sverige skulle du absolut inte flytta till?

Svar: Stockholm, jag är absolut ingen storstadsmänniska.

10. Vad gör dig riktigt förbannad?
Svar: De som tränger sig i matkön

11. Vad gör dig riktigt glad?
Svar: Pengar, När jag lyckas med någonting bra,  fint väder, trevliga kunder, m.m

12. Har du någon eller några fobier?
Svar: Skulle helt klart inte bli tjurig om fötter skulle bytas ut mot något vackrare.

13. Vad är det äckligaste du vet?
Svar: Pedofiler.

14. Spyr du ofta när du är bakis?

Svar: Alltid, tyvärr...

15. Vad gör dig gladast, sommaren eller vintern?
Svar: Jag blir glad när båda årstiderna börjar men sommaren väger nog tyngst.

16. Vad vill du jobba med helst?

Svar: Jag är tyvärr inte så målmedveten så jag har inget drömjobb, än.

17. Vad är snyggast på en kille?
Svar: Markerande kindben och maskulin kropp.

18. Röstar du i nästa val?
Svar: Förmodligen kommer jag att bli tvingad.

19. Om du fick ett erbjudande om att döda en människa, skulle du ta det erbjudandet då?
Svar: Vad betalar du och vem ska jag döda?

20. Vad skulle du absolut inte klara dig utan?

Svar: Mobiltelefonen, jag är äckligt beroende av den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN DU BORDE JU DÖ!

Får se vad jag kan åstakomma. Men inte dag.

Ha en bra dag din fuling!

2009-04-20 @ 07:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0