yearbook yourself

Elin och Emil, ett vackert par.



www.yearbookyourself.com



Kommentarer
Postat av: Engman

sv: jaa men det blir så mycket pengar. Jag ska använda dessa pengar hem som jag fick utav er men kommer nog få lägga till en del också. Jag vet att det är lättare. Lättare är de för er att gå på girls night då den är i en annan stad. Men det är ju roligare att åka iväg och blir en helt annan sak, eller hur? Och det är så jag tänker här också, tänk dig ett tjejgäng här i Trollhättan, vi har madrasser och allt så man får plats många. Men självklart förstår jag ju att ingen kommer vilja betala för att åka ner hit på nyår. Trollhättan är ju en "på väg någon annanstans, tar en sväng förbi-stad".

2008-10-18 @ 17:32:01
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/
Postat av: Eve

Men blev de ingen på dig Linda :d ?

2008-10-19 @ 00:14:15
Postat av: Engman

haha, minns du inte då jag gjorde den förut? ^^

2008-10-22 @ 14:59:03
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0