repeat

Är förvånad över mig själv att jag ska tipsa om just denna artist
som jag egentligen inte gillar. haha. Men denna låt är inte alls dum


Håkan Hellström - För en lång lång tid.

Jag gillar verkligen inte Håkan egentligen men när jag hörde denna låten var det nästan så jag låg och gapade. "kan han låta så här?" tänkte jag. Det är en av de bästa låtar jag hört med honom. Jag gillar inte Håkan annars. Han sjunger inge vidare men jag kan gå så långt att kalla detta för sång. texterna är det ja gillar bäst utav det han gör.

Jag sitter och sjunger med i den fast jag kan ungefär varranat ord. Det är en sån där låt som "Jason  Mraz- I'm your's." Man kan inte låta bli att ryckas med.
Okej den kanske inte är i samma klass som den men det är inte långtt ifrån för min del. Så jag rekomenderar att ni lyssnar på denna.

Kommentarer
Postat av: Emil

:D Väldigt fina ord Linda. :D
Det är något speciellt med den där låten, det verkar som att de flesta som varit negativt inställda till Håkan förut gillar den där låten. Vilket är väldigt kul att höra, det är han värd. :)

2008-03-04 @ 00:57:30
URL: http://emilpersson86.webblogg.se
Postat av: Engman

Haha, ja jag är faktist bäst ;D

2008-03-04 @ 01:06:37
URL: http://elinengmaan.webblogg.se
Postat av: Elin

hållermeddig;>

På tal om Jason Mraz - Im yours .. Den låten kopplar jag till när vi tjejer sitter på resterna och spelar kort och denna låt spelas och alla sitter och gungar i takt till låten och sjunger.. MINNEN!

2008-03-04 @ 16:16:07
URL: http://rekan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0