Känner jag mig själv

Känner  jag mig själv, ja det gör jag kanske
men jag är inte säker.

Jag tänker bjuda mig själv på fest
och jag ska vara min enda gäst.
Jag ska bli bästa polare med mig själv,
sitta och snacka, dricka och skratta,
prata gamla minnen och se på kort,
på dom där ifrån Cypern "pitfjäll" och Valdisere "Villhelmina".

na na na....vad kul jag hade där
na na na... det var så roligt i Valdisere "Villhelmina"

Som jag skrattade, som jag skrattade,
som jag skrattade i Valdisere "Villhelmina".

Känner  jag mig själv, ja det gör jag kanske
men jag är inte säker.


Björn Rosenström

Kommentarer
Postat av: Engman

hehe jag kanske ska säga att jag fixat knappen :D

2008-02-03 @ 22:01:54
URL: http://elinengmaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0