Jag fölorade

Spelade fyra irad och förlorade. TVÅ GÅNGER IRAD.
Som staff skulle jag skrva en spontan dikt, en hyllning till vinnaren och måla en Djungelfågel i paint.
Här har vi resultatet:

Starff 1:

Hyllning till dig

Jag såg vinsten framför mig innan vi börja.
Förlusten som blev är inget jag kommer sörja
Du var bättre än mig denna gången helt klart
Du var något bättre, snabbare och smart
Detta är en hyllning till dig skriven av mig.
Trots allt var den leken rolig att leka med dig
Jag förlorade och skriver nu dessa små rader som straff
Rim är nog inte det du förväntat dig, du blir kanske paff?
Jag vill helt klart spela igen och vinna en gång
Så kanske jag som pris får höra lite utav din sång



Starff 2:

image314


Vann en gång och här är mitt pris:

Green Day - Minority

Kommentarer
Postat av: Linn

det var allt ett ganska bra pris :)

2008-04-06 @ 11:14:22
URL: http://limpidimpi.blogg.se
Postat av: Linda

Oj, du var duktigt att måla i paint tycker jag!

Jo det ä ju typ så, vad har man som är speciellt med 19 lixom, det är ju ingenting:P

2008-04-07 @ 16:45:48
URL: http://happylifeofmine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0